Braveheart

2010-08-17
21:19:05

Skimmad!
Ja det sitter nu en olycklig liten jävla tomte i USA som inte fick ut sin folköl på Wall Mart. Sanna har fått sitt kort skimmat och är ganska sur för det ska erkännas. Får ett samtal vid lunchtid av en Gunilla på Nordeas Spärrtjänst.
G - Hej det är Gunilla på Nordeas Spärrtjänst, befinner du dig i USA?
S - Va?
G - Nej jag trodde inte det, så då är det inte du som försöker handla på Wall Mart med andra ord?
S - Wall Mart?
G - Nej jag trodde inte det, så då spärrar jag ditt kort och så får du ett nytt om någon vecka.
S- Jaha, tack?
Så nu sitter jag här med 16 kronor som jag lyckats skrapa ihop från various handväskor i garderoben, detta skall jag leva på en vecka innan mitt nya kontokort anländer. Nu är det ju så kul också så Nordea har ju det så att för att kunna använda internetbanken måste du också ha ditt Visakort. Men jag har ju inget Visakort? Detta innebär då att inget Visakort=Döden? Tack så jävla mycket tomten i USA för din hjälpsamhet för samhället och för, viktigare än samhället, MIG! Du kan gärna få dö en plågsam död där en liten kolibri hackar sönder dina kulor samtidigt som en elefant tränar öronnyp med snabeln på dina bilringar. Ha en trevlig dag asshole.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: