Braveheart

2010-08-26
19:50:28

Småtting
Fick precis ett sms av Erik:
Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv, Tarzan gick utan kläder och lekte med sin "apa", snövit levde ihop med 7 män (den lilla slampan), Pippi jagades alltid av SOC och Emil söp sig full i unga år. Det är detta jag växt upp med så klaga fan inte på hur jag har blivit!
JUST DET! Är fan inte lätt att vara småtting i dagens samhälle alltså! Inte undra på att man är som man är med såna förebilder? Tur att Pocahontas är så reko!

Fick precis efter ett samtal från Teza:
1. Jag har anmält dig till Malkars så nu ska vi börja träna
2. Vi åker klockan 6 på lördag och försöker undvika de största köerna
Jag vet inte vilket som var värst?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: