Braveheart

2010-08-07
11:22:40

Strawberry daiquiri
För en vecka sedan vaknade jag oförskämt pigg, Byttan måste ha serverat alkoholfritt! En fredagskväll då vi trotsade vädrets makter och VANN! Teza är äntligen hemma från storstaden och detta skulle firas med drinkar på Byttans uteservering. Och oj oj oj vad med drinkar det blev! Mojitos blandades friskt med strawberry daiquiris och rosa pantern i alla våra innanmäten. Vilket underbart kalas det blev, tack älskade vän! Teza har av någon underlig anledning inte presenterat mig och Kattis för sina övriga vänner. Kanske för att hon skäms, kanske för att hon vill ha oss för sig själv, kanske för att vår stjärnglans lätt överdådigt överskrider övriga önskningar? Oavsett anledning så var det på tiden att vi sågs i alla fall. Vilka fantastiska människor!!! Älskade varje minut av kvällen med allsång, musikquiz och prat om Damernas Värld och Mama. Kvällens fråga: När ska vi starta studiecirkel?

Ikväll blir det kalas kalas på två håll. Mamma, Pappa och lillebror kommer hit på trerätters lagad av yours truly och sedan blir det Grease i regnet nere på Bationen. Skogsmulle outfit på! Sedan har Linn HM Adrian fyllt de underbara 21 så då är det tjejkväll med avslutande dans som gäller. Hörde jag skål?
//:Sanna
Kommentar:
#1: Teza

Ja, det är för att jag vill ha er för mig själv. Tänk om ni blir vänner och sen börjar umgås utan mig! Va? VA?!

2010-08-09 @ 17:01:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: