Braveheart

2010-05-14
13:50:54

Stripp
Vindruvan sitter på bussen från Kalmar till 08-land as we speak så ska snart dra mitt feta arsle ner till stationen och hämta henne. För en vecka sedan tänkte jag tvinga henne att ta T-banan upp hit, men sen var det någon som så snällt upplyste mig om att idag hade vi LEDIGT! Det är så jäkla underbart att bli positivt överraskad av såna där grejer! Så nu slipper hon i alla fall dö av ett knivbråk på tunnelbanan själv, nu kan vi dö tillsammans.

Nu till det viktiga, ikväll ska vi på erotikmässan i Alby (Botkyrka). Yes you heard me, erotikmässan. Manliga och kvinnliga människoapor som desperat försöker komma upp till bananklasen i toppen av det där lustiga metallträdet. Eller ja alltså det blir strippshow, men erkänn att det kan se lite roligt ut om man får upp en sån bild i huvudet? Moving on. Dom ringde ju till mig efter de såg den där bilden på mig när jag är däckad på Cypern med en sån satans solbränna så jag ser ut som en livs levande polkagris. Dom tyckte det var en bra idé att jag bara kunde ligga där så folk fick gå och slicka lite på mig. Jag avböjde vänligt men bestämt. Problemet med den här erotikmässan är väl egentligen att jag inte kommer veta hur fan jag ska bete mig? Vart ska man kolla liksom? Jaha där låg en tjej i bara underkläder och ja hoppsan där kom en till ovanpå henne. Trevligt. Jag är lite rädd att jag kommer gå runt och småfnissa hela kvällen bara för att jag är så jävla obekväm i situationen, och sen kommer alla börja hata den där omogna bruden som är så jävla nervös så hon inte kan hålla käften. Eller så bara skiter jag i det, trycker i mig en BIB innan vi åker och kör gärnet när vi väl är där. Är ju också en idé menar jag...
Idag har jag annars fixat min Spotify lite och ordnat upp de där jävla spellistorna. Det har ju varit ett enda stort kaos i min dator på sista tiden och så har min stackars vapendragare Spotify också blivit lidande. FÖRLÅT ÄLSKLING! Så nu ligger mina spellistor åter i sina rätta kategorier: "CP Dunk", "Brushan" och "Som Markus Larsson hade sagt, Heaven", för att nämna några. Har faktiskt fått en liten nytändning för musiken i och med Spotify. För ett tag sedan lyssnade jag inte på musik, alls. Mer än på typ förfest när man är mer eller mindre tvingad. Vet inte varför egentligen men ett tag så tyckte jag bara att all musik lät riktigt jävla väderkass och alla artister var fachister typ. Men nu skiter jag i allt som har med artisterna att göra egentligen och bara lyssnar på musiken igen. Precis som jag gjorde förut. Fint som snus som man säger, music is my new old lover.
//:Sanna
Kommentar:
#1: Em

HAR SANNA SKAFFAT BLOGG?! oväntat, men lovande ;)

2010-05-15 @ 19:59:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: