Braveheart

2010-11-08
19:24:46

Slut
Varför finns det en viss tillfredsställelse när saker tar slut? Om man öppnar en förpackning av någonting så är man aldrig riktigt avslappnad innan den är slut. Eller om man börjar arbeta med någonting så känns det som om hela världen lyfts från ens axlar när man är klar. Varför är det så?


Någonting annat som tagit slut är ju mitt liv. Eller ja nu kanske det lät lite väl dramatiskt, men vad jag menar är att jag har börjat om på lite av en ny kula här. Efter ett lite väl seriöst samtal med fru Adrian så kunde väl till och med jag inse att det kanske var dags att sluta vara 15 och växa upp litegrann. Så nu har två nya regler införts och jag kämpar på som en lite småslagen hjälte för att hålla mig till dessa. Någon jämförde slutet på denna "era" med Sovjetunionens fall. Ja säger jag, MINST lika stort!

Får även tacka för en väldigt trevlig Osloresa som varade i dagarna tre. Jag kan tyvärr inte gå in på detajler, men efter gaaaanska många liter vin så mådde vi ganska bra allihopa den helgen. Eller ja bra och bra, jag vet inte om vi ska kalla det så. Vi mådde som vi förtjänade. Eller ja ganska dåligt. Psykiskt. Vi har absolut inga spärrar kvar inför varandra längre. Inga som helst. Tack? Och förlåt David, jag tyckte ändå att nu när vi visat upp vår värsta sida som Sabinas vänner så måste du ju ändå tänka "Ja detta kan ju bara bli bättre"?


Fråga: Vem fan satte Darth Vader på Oslobussen?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: