Braveheart

2010-10-24
15:50:00

Snyggve!
Ja igår var det perukfest hos min kära Teza. Det var det roligaste jag har varit med om på länge! Först blev jag lite utskälld för att min peruk var för fin, såg visst ut som någonting ur Pulp Fiction? Men sen såg de förbi det och insåg att jag var precis lika ful som alla andra? Hmm... Teza blev superlycklig över sin blåa ko, frågan är om Mikael kommer bli lika lycklig? Men joooo det är klart han kommer bli, presenten är ju från mig! Varsågod, det var så lite så. Skall bara skrubba bort den blå färgen från diskbänken... Jag får tacka alla mina gamla och nyfunna vänner för en helt otrolig kväll, jag har inte skrattat så mycket på väldigt, väldigt länge. Bäst måste ändå ha varit Saras version av Take a Chance på singstar. Sen när består den låten av ENBART "Take a chance, take a chance, take a chance chance"
Efter den braiga kvällen blev min kväll inte lika braig. Eftersom Teza och Tova gett mig dricksglas med drinkar och alla andra martiniglas (läs gett mig DUBBELT så mycket som alla andra) så blev man väl gaaaanska dragen som Linn HM Adrian skulle säga? Jag får med mig Eniro Sofie och drar mig ner mot palatset när alla andra gamlingar gått hem ;) Är väl liiiite korkad kanske och kan ha slängt en flaska på vägen när jag kommer dit. Blir nekad inträde och får stå utanför resten av kvällen. Jag har fan inte blivit nekad Palace även när jag varit halvt medvetslös? Pinsamt... Sedan går kvällen liksom bara utför? Jag kommer ihåg att jag går och går och går men det känns som jag gör det i cirklar för jag kommer ingenstans? Sju blåmärken och en chunk av mitt ben är borta. Det är väl en ganska bra sammanfattning? Needless to say så mår jag inte helt ok idag, söndagsångestens täta dimma kommer nog inte släppa taget förren framåt onsdag...


Kvällens fråga: Det går inte att bara ta en....
Kommentarer:
#1: Micke

En blå ko, precis vad jag alltid har drömt om, eller kanske inte? Men det var ju en fin tanke och det är ju tanken som räknas eller vad är det man säger...

2010-10-24 @ 21:25:26
#2: Sofie

Haha tackar för mitt nya namn=) eniro sofie.. o yes du var lite för fin å du såg tvättäkta ut;) men lite pulpfiction tillslut å särskillt det med flaskan , för det var ju lätt en scen självaste tarantino kunde få till;)

2010-11-09 @ 19:25:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: