Braveheart

2011-04-03
17:40:25

Sköna Danmark
En 12 timmars resa till Danmark med Teza visade sig vara precis det jag behövde! Fina Köpenhamn tog emot oss med ett strålande vårväder där vi till och med fick gå utan jackor i värmen på Ströget, för första gången på länge så kände jag mig helt plötsligt väldigt lycklig i nuet. Annars tycker jag det är så mycket planering, planering och planering. Man har ju inte en ledig helg på jag vet inte när. Men just där på gatorna med så mycket danskar, norrmän, svenskar, fransmän och fan vet vilka nationaliteter så tänkte man liksom inte någonting på det där andra. Tack både Teza och Köpenhamn för det! Vad vi gjorde där? Jaaaa vi shoppade, gick, åt, drack drinkar, gick lite till, satt och kollade på folk, gick lite, skrattade, fikade och gick ganska mycket till. Ingen stress och bara mys (fast jag fick säga till Stockholms-Teza att sakta ner några gånger...)
Vi hittade några JÄTTEMUFFINSFORMAR som Teza skulle göra jättemuffins i:
Sen så tog jag en väldigt beskrivande bild på hur resan var:
Fast den som ändå blev bäst var mustachglaset, Teza i högform!
Ville bara påpeka också at JAG vann tävlingen på vägen hem när den ena skulle mima till en låt på Spotify och den andra skulle gissa vilken det var. Ja måste skaffa mig ett liv...
Veckans fråga: Varför står det fortfarande "Elin är jehovas" på min badrumsspegel?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: