Braveheart

2011-04-18
20:20:31

Sön... nej måndag. Fan.
Nådigt trött när jag klev upp i morse. Kände att det inte var riktigt 100 när jag gick till jobbet. Kommer fram till personalingången. Drar passerkortet, trycker min kod, rycker tag i dörrhandtaget. Ingenting. Ingen respons överhuvudtaget. Drar kortet igen, slår kod, rycker dörr. Nada. Zip. Nothing. Igen. Ingenting. Blir arg, slår på apparaten, tror det ska funka och drar igen. Fan. Får gå runt lagret och se moloken ut. Ingen bra start när man redan har klivit upp på fel sida. Sen fortsatte dagen lite halvdant sådär, inte så mycket telefonsamtal men de jag fick så var jag liksom inte riktigt med, inga skämt, inga ha en bra dag, jag var inte riktigt mig själv där. Det är nu Teza kommer in i bilden.
Efter en sväng på stan med tillhörande middag på 4 kök så sätter vi oss i bilen. På väg hem? Nej nej. Efter en MYCKET spontan idé så beger vi oss till Ölands östra sida. Något kallare än här i väst men himskans trevligt. Tack, det gjorde min dag! PUSS!
Kommentarer:
#1: mamma Leena

Lilla gumman att du inte ringde så hade jag muntrat upp dig Jag är ju ledig och "vilar" upp mig

2011-04-18 @ 20:28:01

Tur att Teza räddade dig! Myyyysigt!

2011-04-18 @ 21:18:14
#3: Teza

PUSS tillbaka!

2011-04-20 @ 20:55:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: