Braveheart

2011-08-14
14:43:18

Stek
Från ingenstans ringer pappa i onsdags;
"Hej! Vi tänkte gå på planksteksafton på Dalskär imorgon, ska du med?"
En annan är ju inte sen att tacka ja till god mat va så jag sa att jag skulle köra ner efter jobbet på torsdagen och ha lite mystorsdag med föräldrarna. På torsdagsförmiddagen ringer fader vår igen;
"Ehm, tältet på baksidan blåste sönder igår så nu har vi ingenstans att sitta. Men vet du vad? Jag är så jävla sugen på plankstek så jag gör det själv så äter vi här hemma."
Så det blev planka i alla fall fast hemma i Sjöhagen tillsammans med mamma, pappa, annelie, tommy och conny. Det var inte illa pinkat skall erkännas, mycket god planka och nästan ännu bättre sällskap :)

Efter lite velande fram och tillbaka så bestämde damklubben sig för att stanna i Kalmar igår. Ja vad säger man, hela dagen var ett enda stort kalas tror jag? Skulle vara snäll och bjuda Linn på hotellfrukost. Kommer dit och då är vi för sent ute så det enda vi hinner se av hotellet är lobbyn, och i den står Caroline af Ugglas med vita boots och en vit kycklingjacka. En ganska bra start på dagen faktiskt och frukost fick vi ju också tillslut? När vi sedan står i rulltrappan på Kvasten bestäms det att vi ska bli precis apeshit under kvällen. Jag måste ju säga att det gick ganska bra ändå? Eller ja för vissa av oss i alla fall... Fröken Adrian mår nog sämre än en annan idag kanske ;)

Kvällens fråga: Hur fan kom Linn hem utan att slå ihjäl sig?!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: