Braveheart

2011-02-14
19:52:29

Sad...
Ja ja, jag vet att jag är gnällig och att jag lite har valt det själv. Men jag blir ändå lite deppig av att sitta själv på allahjärtans med en halväten tonfiskburk i handen... Han säger liksom inte så mycket, känns som om konversationen stannar upp lite så fort jag blir tyst. Och ja för er som tvivlar, jag kan vara tyst. Om jag vill. Precis innan jag skulle gå hem från jobbet idag så gick några av killarna på verkstaden förbi mitt fönster med stora blombuketter i händerna och vad jag kunde se hade de till och med duschat?? Herregud tänkte jag, dom kommer få ligga ikväll?! Tänk vad glada alla kommer vara ute i verkstaden imorgon när de har fått komma till under småtimmarna? Då kanske dom till och med svarar när man frågar dom något imorgon? Bäst att passa på hör jag, fan vet när detta kommer ske igen!

Kvällens fråga: Hur många av tjejerna från middagen i lördags har sniglat något sen dess?
Kommentar:
#1: Ida

Oskyldig so far. Får se hur lönesamtalet här framöver går, då kanske chefen ska passa sig för att lämna sina ägodelar obevakade...

2011-02-15 @ 21:31:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: