Braveheart

2011-03-28
21:31:51

Supersanna
Alla borde ha en egen Erik egentligen. Idag har han varit världens bästa vän och räddat mitt humör mer än en gång.

Guldstjärna nummer 1: Klockan åtta kommer jag på att jag har glömt min laddare hos mamma och pappa. Efter ett litet paniksms till Erik åker han till TPH och köper en ny till mig. Jag får den till och med levererad till jobbet.
Guldstjärna nummer 2: Efter en ganska tung dag på jobbet så ringer Erik klockan havl fem och undrar om jag äter kycklingsallad. Jaaaaa det gör jag ju säger jag. Bra tycker han för han har precis varit och köpt med sig det hem till mig.
Guldstjärna nummer 3: Som en försenad julklapp/för tidig födelsedagspresent ger han mig världens coolaste Supersanna dräkt!!!!!
Guldstjärna nummer 4: Jag har TP Disney edition. Eftersom jag är försälskad i Disney (vem är inte det) så är jag ganska duktig på just det spelet. Det är bara det att jag har ett stort handikapp. Jag har inte sett Narnia. En av få Disneyfilmer jag har missat så när jag och Erik spelar ligger jag i rejält underläge. De sista gångerna har Erik i princip lagt sig för att jag ska ha en chans. Och det är INTE okej. Så idag kom Erik med en Disneyfilm som vanligt. Narnia. Tack, nu kanske jag kan ha en ärlig chans!!
Som sagt alla borde ha en egen Erik som får en helt vanlig måndag att bli en väldigt ovanlig måndag ibland! Tack!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: