Braveheart

2011-11-01
17:23:52

Skorpa
Har överlevt andra dagen på dieten. Knappt. Satt typ och skakade i soffan här igår av sockerabstinens men annars mår jag ganska bra. Inget bra tecken det där förresten, med sockerabstinensen menar jag. Tror faktiskt jag kan ha kommit till botten med mina små etrakilons härkomst... Precis käkat dagens middag också som bestod av  1,5 dl yoggi och 1 skiva skinka och skall strax iväg och träna lite box med Marie. Fick förresten lite kortisonspray för näsan så jag förhoppningsvis kan skynda på den här "döv-på-ena-örat" grejen. Tack doktorn!
Kommentarer:
#1: Emelie

Vad är det för skitdiet du går på egentligen? Ska du gå på något så gå på lchf för guds skull! Då får du äta allt det goda och ÄNDÅ gå ner i vikt. Fråga nr två, varför gå ner i vikt? Vad är det här för idé? Hur mycket har du tänkt dig?

2011-11-01 @ 18:17:34
#2: Sanna

Svaret på fråga 1: Har ingen jävla aning. Svaret på fråga 2: För jag väger 12 kilo mer än jag vill. Går jag ner 10 av dem på en tid framöver är jag superdupernöjd. Ganska lång tid då. Det som är mitt största mål är att bli av med sockersuget :)

2011-11-01 @ 21:16:42
#3: Moster Mia

Bra med diet när det är kalas på lördag. Lillkusinen blir myndig you know.....

2011-11-01 @ 21:17:59
#4: Emelie

HAHAHAHAHA låter som en plan sanna, för övrigt låter det som flygvärdinnedieten eller vad den heter :/ Tror jag läst i någon tjej-tidning (Gud vad man lär sig bra saker där) Sen håller jag med Mia, vad ska du äta på kalaset sanna?! vatten. Kalas utan kalasmat är tråkigt.

2011-11-02 @ 18:35:54
#5: Kattis

Jag tycker det är lite dåligt med stöttning här! Jag tycker kanske inte heller det är nödvändigt för du är ju så fin som du är men om det är banta du vill göra Sanna så kommer lite motivationstips här! Det är enklare med ett mål vad du ska unna dig om du lyckas (men det har du kanske redan?) och ett alternativscenario om du mot förmodan inte skulle lyckas. Sen är det ju alltid lättare att ha stöttning när det känns tungt. Har du föressten nåt gott du får unna dig när det känns svårt men som inte är helt åt helsike åt fel håll ur bantningssynpunkt? typ som viktväktarna har? P.S You can do it, heja Sanna!!

2011-11-03 @ 02:19:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: