Braveheart

2011-10-24
21:51:10

Smarrigt
Har precis bakat lite bröd. Och diskat. Och tvättat. Och strukit. Och lagat mat. Och handlat. Och varit och klippt mig. En ganska effektiv dag med andra ord. En bra måndag, för att vara en måndag. Har nu slagit ner mitt feta arsel i soffan med lite choklad och ett fjärdedels glas äppelvin. Det är avslappning det! Lukten av nybakt bröd gör ju inte upplevelsen sämre!

Imorgon är det bio med Erik som gäller, får inte heller glömma att hämta ut biljetterna till farmor och farfar. Och köpa present till H. Och köpa alkohol till lördag. Sen på onsdag ska jag skjutsa mormor och gammelmormor till bussen vid ett, träna vid fem, och åka till H vid sex. På torsdag blir det Harrys och Kalmarsalen med jobbet och på fredag ska jag äntligen träffa Lina! På lördag blir det Högskoleprovet och lite kalaskalas och på söndag blir det söndagsmiddag för att fira farmor. Alltså fortsätter dagens tempo hela veckan. Jag är redan lite utbränd?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: