Braveheart

2011-10-17
19:26:09

Steg 1
2 och 3 är klara! Det enda som hindrar mig nu är en rastlös tonåring med alldeles för stor alkoholkonsumtion. Det vill säga jag själv på gymnasiet... Mina betyg från gymnasiet kunde väl varit bättre om man säger så men vad kan jag göra åt det nu? Nej just det, ingenting. Så nu ska jag sluta oroa mig och tänka framåt! Om två månader kanske jag sitter på blocket och letar lägenhet i Stockholm eller Halmstad. Eller så flyttar jag hem till mamma och pappa för allting gick åt skogen. Det där märker vi! Som Jotta sa: POSITIVA TANKAR! Klok kvinna det där. Under tiden lyssnar vi på Made of och käkar chokladbröd!
Kommentarer:
#1: mamma Leena

Blir intressant att följa dig framjent se om du får pendla mellan föräldrar, vänner och ovänner. Drinkandet får du trappa ner som student inte samma inkomst om man säger så Puss lillan

2011-10-17 @ 19:41:55
#2: sofie

Tänk såhär-- blir det att du flyttar hem till päronen så är ju det bara en språngbräda tills nästa äventyr , då kan du ju plugga upp dina betyg i lugn o ro=),, men jag har en känsla av att kalmar kommer förlora en fin Sanna ett tag=)

2011-10-18 @ 15:20:23

Tjoho! Detta kommer fixa sig fint! Vad roligt!! :-)

2011-10-18 @ 21:49:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: