Braveheart

2012-04-01
21:33:23

Sture
Hemtentan inlämnad en dag innan deadline? Yep! Sedan hurvida den kommer bli godkänd eller inte är en annan femma, men i de här pissigt tråkiga kurserna vill jag bara ha G och gå vidare. Vi hade en pre-party-firande-av-inlämning-av-hemtenta i onsdags och då var vi på Morfar Ginkos (vem fan döper sin bar till det?) och bara mös.

Har haft finfrämmat under helgen i form av västkustens favoritkalmarit Kattis. Sedan som om det inte räckte så kommer Sabina ner från Oslo och förgyller min helg ännu mer (i avsaknad av frugan som flydde till Kälma)! DEt har med andra ord varit en alldeles kalasbra helg med en liten utgång på Sture som slutade med shotbricka och en utskällning av en söt latinokille som fortfarande bodde hemma hos sin mamma... Ja jisses, vi går inte in på det mer kände jag. Fram tills dess var det i alla fall mys mys mys! Tack alla Torsås/Kalmartjejer som gjorde helgen så lyckad!

Ja eftersom helgen var bra så är alltid söndagen piss. Det är livets gång helt enkelt! Vaknar och mår inte så bra. Som vanligt en söndag. Äter fetingmat, som vanligt en söndag. Ligger i soffan resten av dagen, som vanligt en söndag. Något som numera också är "som vanligt en söndag" är att jag sitter själv i lägenheten och nojar över otäcka ljud (idag i form av ett barnkalas hos grannen) och längtar efter frugans sällskap... Är lite tjurig över att hon har skaffat någon vid sidan av. Just för min egen skull alltså. Egoist som jag är. Samtidigt är han ju typ världsbäst så lite svårt att vara sur också. Fan.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: