Braveheart

2012-08-27
15:59:19

Sant
Lucy Spraggan. Det kommer nog bli ett namn jag kommer att hålla lite småkoll på. Det är kanske inte så att hon är en världsartist av rang, men tjejen är riktigt jävla rolig! Eftersom min nördgrej är att jag följer serier. Väldigt många serier. Typ allt som går på TV i det stora landet i väst och lite annat till råga på det. Så blev jag lite extra glad när jag klickade upp det senaste avsnittet av X-Factor UK och Lucy stod där med sin gitarr och lite småbutchiga attityd. Tjejen har fan humor! Jag kan villigt erkänna att jag kände igen mig i det mesta hon sjöng om. Det gjorde säkert ni också (vissa mer än andra). Nu kan det ju också vara så att jag sprider mina fyllehistorier vitt och brett över landets (och ibland över landsgränserna...) befolkning och både de som vill och inte vill läsa eller höra om det får göra det ändå. Men det bjuder jag fan på. Vi har väl alla varit unga och dumma? Vissa är kvar där än, vissa har gått vidare och vissa har precis påbörjat vad jag fortfarande tycker är världens roligaste fas. För ärligt, hur många fyllehistorier blir det sen när man sitter med Volvo, villa, vovve? Nej just det. Så fan, passa på att ge skräckexempel, praktexempel, konstiga exempel och alla andra exempel som finns på grejer som finns att utföra under alkoholhaltiga dryckers påverkan! För sen när man är ute i den fasen så är ju minnena och det som finns nerplitat i typ en sån här blogg en av få chanser man har att uppleva de där grejerna igen. Så jag ville bara säga att
1. Jag är nog fortfarande kvar i fyllehistoriefasen
2. Jag skäms inte för det ^^
3. Att ni skall ta en titt på Lucy http://www.youtube.com/watch?v=6i3qeErUaFo&feature=g-all-u
4. Och att ni mer än gärna får dela med er av era historier, för om inte annat så är det jävligt kul att höra när andra gör bort sig!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: