Braveheart

2012-07-13
13:52:09

Sanna Eriksson - Forskningsledare
Ja nu har det oundvikliga hänt. Jag har blivit forskningsledare. Det är nämligen så att jag under dagen har inlett ett toppohemligt forskningsprojekt kallat "en trasig Börje och en hel Börje". Okej namnet kan kanske lämna lite att önska, men det gör inte projektet mindre viktigt!! För att börja från början så har vi suttit flera veckor i matsalen och förundrats över Don Simonskis bantningspiller som säger sig kunna svälla 200 gånger sin egen storlek. Vi har undrat och undrat hur detta skulle gå till endast genom att svälja ett par piller med 2 deciliter vatten? Så idag fick jag, efter en icke demokratisk omröstning, hedersuppdraget att leda forskningsprojektet. Hitils finns det endast en upptäckt värd att nämnas i forskningsprojektets 44 minuter långa liv. Trasiga Börje sjönk klockan 13.15. Ska nog försöka ta lite på trasiga Börjes innanmäte och se hur det känns. ser ut som tentaklerna på en brännmanet ungefär. (17 sekunder senare) Det kändes som att ta på en uppluckrad kondom ungefär. Nu har jag i och för sig aldrig tagit i en uppluckrad kondom. Kan kondomer ens luckras upp? Förlorar den inte sitt syfte då? Får boi nästa projekt som forskningsledare. Klart slut.
Kommentar:
#1: Emelie

Börje ... Seriöst?! Det namnet behöver inte bli mer hånat än vad det redan är. Faktiskt. Namnet är .. tragiskt i sig. Stackars min papps.

2012-07-13 @ 13:57:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: