Braveheart

2012-03-02
16:46:09

Seminarie
Jag vet inte om jag har förstått det hela fel, men skall inte ett seminarie på högskolan vara upplagd så att ELEVERNA får diskutera, prata och sköta samtalet medan läraren i princip agerar moderator och slänger in lite flikar då och då? Jag satt mest och drömde mig bort och tänkte på annat på seminariet idag eftersom vår lärare inte verkade bry sig så vidare mycket om vad vi hade att säga ändå. Han måste verkligen älskat ämnet för inte gillade han att prata inför folk egentligen så mycket som han flackade med blicken... Men i alla fall så var vi inte så himla många som pratade och eftersom vi fick väldigt lite utrymme att prata överhuvudtaget så fick man inte ut sådär jättemycket av seminariet idag...

Fråga: Varför heter alla Sven i Göteborg?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: