Braveheart

2012-03-04
16:33:13

Skridskor
Igår var det lite festligheter på Debaser Medis med fina Nina och hennes vänner (saknade Sabina dock). 50-tals tema var det och det rungade om hela medborgarplatsen när rockabillybanden drog igång kalaset! Det blev många goda drinkar och mycket skratt åt alla finingar i snickarbyxor! Nina och Carlis hann med en sväng om på dangolvet också innan han satte igång med sina tatueringshistorier. "Ja du vet att om man är på fest hemma hos Aspen så är det alltid någon som säger, vafan jag tycker jag hör tatueringsmaskinen brumma? Ja då är det bara jag som sitter där och skriker TITTA VAD JAG KAN GÖRA PÅ MIN KROPP!" Efter det fick vi gå hem, nöjda och lagom i gasen :)

Idag mår jag faktiskt förvånanasvärt bra. Har fått mina 8 timmars sömn och ätit en kebabrulle för att driva ur den sista alkoholen ur kroppen. Det firade jag och sambodavid med att ta en runda ut på Långholmen. Fy bubblan vad med folk det var ute och söndagspromenerade! Hela ön (tekniskt sett en holme, med tanke på namnet menar jag?) kryllade av hundar, barnvagnar, gamla tanter och en och annan joggare som var en centimeter från att falla av berget när han trillade på en isfläck? Hallå liksom, vem fan är ute och jobbar på ett 5 cm tjockt islager? Det är ju bara dömt att misslyckats, hoppas han lärde sig en läxa när han föll! Själva var vi smarta ponnysar och gick ut och hoppade lite på isen vid badviken. Det var lite lagom våghalsigt för oss och vi klarade oss utan skador. Sedan gick vi vidare till utkiksplatsen och stod och filosoferade lite om att Stockholms innerstad faktiskt inte är så tokigt som folk tror. Till och med Västerbron är lite charmig en ypperligt fin marsdag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: