Braveheart

2012-03-04
20:30:58

Svart plast
Jag vet. Jag är en kasse (kass människa på sannoitiska). Detta är inte helt mitt fel dock, min micro hatar nämligen mig. Jag vet inte varför, jag tar hand om den precis som jag ska och tvättar den och allt som hör till. Men ändå så har den för femte gången sedan jag köpte den huggit mig i handen. De svarta små piggarna som går från luckan och in i själva micron är av svart hård plast och är jättevassa. När jag då skall vara lite (enligt mig själv) snabb och smidig så jag slänger igen luckan med den ena handen medan jag tror mig hinna ut med den andra som jag satte in maten med. Det hinner jag inte. Men jag ser inte detta som en anledning att hugga mig i handleden?! Jag har i alla fall fått nog med häcklingar från både, för mig, kända och okända människor och säger en gång för alla; SLUTA BITA MIG MICROJÄVEL!
Kommentar:
#1: Moster Mia

Klantarschel, hur det nu stavas..............

2012-03-05 @ 17:15:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: