Braveheart

2012-09-14
22:47:51

Sån där
Ja då blev det en "sån där" fredag. En kväll fylld av den bittra aromen av självömkan med en eftersmak av plågsam respektlöshet mot jaget. Och jag som inte brukar bli höstdeprimerad? Jag är i uppror mot mig själv just nu och jag skyller det på att:
1. Jag har slutat röka. Trodde inte jag skulle bli såhär grinig faktiskt, men vetskapen av att jag varken kan eller får ta en cigarett hemsöker mig fan...
2. Jag har slutat träna. Jag har så jävla ont i vaderna, ryggen och nacken så jag skulle kunna göra en "saw" och såga av dem med en jätterostig såg. Har ingen såg dock så får lägga det till framtiden. Det ska tydligen vara bra att ha projekt när man är lite deprimerad?
Sådär, slut på klagomål! Aaaahhh, känner mig redan lite bättre. Har anmält mig till en kör här i min nya hemstad (som inte direkt har visat sig från sin bästa sida hitils, ger den nu en ny chans. Upp till bevis!) och ska på akupunktur nästa vecka för att få lite ny energi. Höstdeppen, you're on!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: