Braveheart

2011-08-27
17:03:40

Så var det återigen dags...
... för Damklubbsmöte. Och för första gången på ett tag nu ser det ut att bli fullt hus? Trivsamt. Det vankas alltså kalas på kvällskvisten och Damklubben gör sig redo var och en på sitt håll för att sedan sammanstråla i klubbstugan. Vi har en så kallad ambulerande klubbstuga. Där vi är är också klubbtugan. Enkel princip och lätt att komma ihåg. I afton befinner den sig hos Einar och för ett par helger sedan befann den sig hos Marie, vem vet var vi dyker upp nästa gång? Sagovägen låter lite trollskt sådär, lite lockande? Men jag tror vi lägger ner kraften på kvällens möte innan vi går på nästa. Det ryktas även om en samkomst med Alkisgänget? Vad kvällen bjuder på återstår att se, jag drar på mig partystassen och gör mig redo för ännu ett spännande Damklubbsmöte.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: