Braveheart

2011-08-30
20:34:23

Sandlåda
Mycket konstig dag på jobbet. Mycket konstig. En del människor tror liksom att problem ska lösas med sandlådemetoden fastän vi är vuxna (även om man kan tvivla ibland). När folk säger vettiga saker och faktiskt tar upp problem som de vill ha lösta så händer INGENTING. Och det kan ju tyckas vara jävligt konstigt för i min värld är problem till för att lösas? Inte bara ligga och gro till sig lite, gotta sig och sedan bli ännu värre? Luften gick lite ur mig efter mötet idag, hade inte lust till att göra någonting efter det egentligen men vad fan gör man, kunden framför allt som dom säger så det var bara att bita ihop. Undrar hur fan det blir imorgon, blä jag vill inte veta egentligen. Känns precis jättekonstigt allting faktiskt. Men vad vet jag, jag är ju bara en 22-åring utan utbildning och med en lite stor käft...
Kommentarer:
#1: mamma Leena

håller fullständigt med inge roligt längre

2011-08-30 @ 20:42:25
#2: Emelie

Strutsmetoden är annars mycket populär. Eller "sopa under mattan" har varit en klassiker en längre tid nu. Själv föredrar jag nog att totalt ignorera. Känns bra liksom...

2011-08-31 @ 18:57:18
#3: Moster Mia

Känner igen mig, framför allt det med käften...

2011-09-01 @ 06:42:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: