Braveheart

2011-12-22
19:29:09

Sista dagen
Så var sista dagen på jobbet avklarad för ett tag. Trodde jag skulle vara mer deppig än vad jag var faktiskt, men det är väl kanske så att det där kommer ifatt en när man väl sitter uppe i Stockholm och inser att "nej just det jag ska INTE gå till jobbet på måndag". Känns helt okej, och fastän Joel gör sitt bästa för att sabba min fina känsla så tycker jag att det ska bli kul att få plugga lite. Trodde aldrig den här dagen skulle komma, men även lilla jag måste väl få leka av mig lite så jag kan bli vuxen någon gång?

Så nu har jag lite "jullov" till mitten av januari och då gäller det alltså att ha hittat boende till senast den 23 januari för då jävlar börjar terminen. Nej nu får jag lite panikkänslor igen så det där tänker vi bort nu. Tänker på något kul istället. Som julafton. Jaaaaa! Bara Jonas kusins klapp som inte kommit än, får väl skriva något bra rim om att brevbäraren är slö eller något så får han den i mellandagarna istället. Är väl inte hela världen? Jesus fick väl gåvor hela sitt liv sen eller? Behöver väl inte vara just på dagen menar jag?

God Jul mina sötgurkor!
Kommentarer:

God jul och gott nytt år till dig min fina! Puss och kram

2011-12-22 @ 19:38:11
#2: mamma Leena

Glömde ringa dig idag men vi får höras av på detta viset i stället Kram o lycka till glöm inte din gamla morsa hör av dig någon gång emmellanåt puss och God JUL o Ett förbaskat gott nytt år älskar dig gumman

2011-12-22 @ 20:19:22

härlig blogg du har!:) God fortsättning!

2012-01-03 @ 15:17:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: