Braveheart

2011-09-14
20:24:36

Sopa
Kom just på att eftersom jag inte får anstränga mig överhuvudtaget på typ 10 dagar efter fredag så måste jag ju plocka undan här hemma innan dess. Fatta hur det kommer se ut annars? Så efter träningen idag (måste ju göra sånt också eftersom jag kommer ligga på soffan som ett fetto ett tag) så tog jag tag i disken och tvättade litegrann. Sen kom jag på att golvet är lite täckt av typ smulor och dammelefanter så jag kanske skulle rota fraam dammsugaren också? Nu tror ni kanske att jag är äcklig och så eftersom jag just skrev att jag har dammelefanter. Men problemet är inte att jag inte vill att det ska vara städat och fint i min braiga lya. Problemet är att 1. Jag är för lat för att göra något åt det. 2. Jag ser det inte förrän det är alldeles för sent. Skiten alltså. Och de två orsakerna kombinerat blir ju inte så bra. Jag fattar ju det själv hör ni ju, men ack ack, där kom latheten in igen så jag orkar inte ens skärpa mig och göra något åt det. Funderar på att döpa elefanterna under sängen, de borde betala hyra snart... Kurt och Sonja kanske? Emelies spindel hette ju något så skrämmande som Roger. Mina elefanter är inte elaka eller så, så Kurt och Sonja tycker jag blir bra. Spikat.
Kommentar:
#1: mamma Leena

om man gör det någon gång emellanåt så blir det inte så jäkligt varje gång. Gör som jag skaffa en gubbe som tar dammsugaren jag har ju kompressorn

2011-09-14 @ 20:48:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: