Braveheart

2012-08-14
17:47:08

Sluta röka
Japp, ni hörde rätt. Efter tio år mer elller mindre slavande under cigarettens starka grepp så har jag bestämt mig för att sluta. Ni som tvivlar och säger "det där har jag hört många gånger förut. Bullshit every time" har jag full förståelse för. Däremot har jag en känsla av att ni kommer bli besvikna den här gången. Jag har under tiden som slagen hjälte upptäckt att jag kanske inte skall misshandla min stackars utslitna kropp riktigt lika mycket som jag har gjort. Därmed inte sagt att jag kommer bli en sån där rödhårig renlevnadsmänniska som endast äter fallfrukt för då har äpplet "dött av naturliga orsaker". Men jag tänkte att man kan väl börja med los cigaretos så får vi se vart det tar mig. Och seriöst, hur sexigt är det med rökare egentligen?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: