Braveheart

2012-08-29
22:21:55

Språk, kultur och kommunikation
Fråga 1. Jag måste väl inte börja vara språkpolis åt mig själv nu när jag ska gå en sån här linje? Sannoitiska har ingen ordbok. Ännu...
Fråga 2. Är inte Växjö en sån där stad som egentligen är ganska tråkig men som lite lever på sitt campus för studenterna?
Stora frågor från en liten tjej. Nu kommer jag på fler frågor, men jag tror jag håller dem för mig själv. Mest för att jag inte orkar tänka på frågor just nu faktiskt. Nu känner jag (fick förklarat för mig av en vän att det är lite stockholmskt att "känna" hela tiden istället för att tycka saker) att jag kan pusta ut och slippa oroa mig för vad som händer i höst. Bara en grej kvar. Boende. Det skiter jag i just nu. Får bli lite pendlingsavstånd ett tag och sen får väl nån stackars jävel i Växjö förbarma sig över mig någon enstaka gång om det skulle vara så. Nu kör vi!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: