Braveheart

2012-09-23
15:54:00

Symmetri, och andra fysiska lagar
Har tänkt på en sak. En sån där tanke som bara kommer till en på söndagar ni vet. I min vänskapskrets, eller kretsar kanske man ska säga, så har det varit en oskriven regel att man INTE lägger till en ny facebokvän på en söndag. Speciellt inte om denna vän skulle råka vara en kille. Varför? Jo för då utgår resterande delar av vänskapskretsarna att denna är ett gammelt halv-tre-kvart-i-tre-ragg. Nu kanske ni tycker det låter skitlöjligt, och det är det ju också, men så bara är det. En sån där fysisk lag tror jag det kallas? Så idag kom jag på mig själv med att bryta just DEN fysiska lagen. Jäklar. Jag kan försvara mig bäst jag vill, men någonstans bakom en dator, inte så långt borta, så sitter någon och tänker "Jaha, hoppas Sanna hade kul igår i alla fall..." och jag kan inte säga ett dugg för att ändra på det. Det är så de fysiska lagarna funkar har jag hört.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: