Braveheart

2010-08-22
16:53:20

Sista versen
Varför känns det som om sommaren sjunger på sista versen? Cyklade som vanligt till jobbet för ett par mornar sedan och FRÖS! Det har inte hänt tidigare... Plus att jag råkade vara utomhus idag när skyfallet kom. Sådana skyfall kommer inte på sommaren, det är höstregn! Lite besviken på att man inte hunnit göra mer under sommaren, som vanligt i och för sig, men denna sommaren känns extremt meningslös? Tror inte heller att jag fått en enda soltimme under hela sommaren, vilket resulterat i att folk typ går in i mig för jag är så vit så jag nästan blir genomskinlig? Inte helt ok...

Igår var Fridis här och "minglade" som hon så fint kallar det. Jag kallar det en hederlig gammal vinpimplarkväll. Efter två liter vin, några cider och Fridas egenhändigt blandade drinkar var vi väl ganska glada i hatten skall erkännas... Eller Frida var det i alla fall? Jag är den ordentliga i vårt förhållande. Som vanligt. Kvällen till ära hade vi lite vänner-maraton och satt på natten och kollade på stjärnorna på min balkong. Riktigt mysigt måste jag säga och får tacka Fridis för en trevlig afton!


Kvällens fråga: Varför är Emil Martinsson en dålig människa? /Sanna & Frida
Kommentar:
#1: Teza

Vad mysigt det låter!

2010-08-22 @ 18:29:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: