Braveheart

2010-12-16
19:55:26

Sanna hatar Fembjörn...
Min mobil heter Fembjörn. Vet inte riktigt varför, han bara gör det.  Och ja det är en han, och nej jag har inte några bevis mer än att han ska krångla så in i helvete hela tiden vilket gör att han blir en man. Nu är tydligen Fembjörn sur på mig igen för han envisas med att stänga av sig själv precis när han känner för det. Just för tillfället är det varje gång jag försöker skicka till Em. Vet inte om han är avundsjuk eller vad det handlar om men tydligen vill han inte att vi ska prata med varandra? Jag hatar Fembjörn. Hatar. På riktigt. Jag har inte råd att köpa en ny mobil nu. Eller jag har i och för sig aldrig råd att köpa en ny mobil men verkligen inte nu vid juletid. Plus att jag kommer dampa loss totalt om jag ska ha en telefon med touch?! HERREGUD! Jag är som en gammal kärring (som växt upp med mobiltelefon...) Jag vill ha KNAPPAR och att mellanrum ska ligga på #. Så det så. Så om någon vill sponsra mig med antingen lite stålar till en ny mobil, eller varför inte mobilen i sig. Ring mig. Eller vänta gör inte det, Fembjörn kan få för sig att jag inte ska kunna svara. Mejla gärna. Sanna hatar Fembjörn.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: