Braveheart

2010-07-04
15:21:50

Saknas
Ibland så gillar jag inte mig själv särskilt mycket. Som typ nu. Fattar inte varför jag sparar på en massa papper och skit som jag aldrig kommer behöva? Och jag som är BÄST på att rensa ut saker och slänga skit. Tydligen så är papper min enda svaghet ( ;) ) Men nu när jag väl satte mig ner och började rensa hittade jag en ganska kul  konversation som jag och Em hade under en väldigt "rolig" naturkunskapslektion på gymnasiet:
Em: Hej Baby, Vad gör du? Detta är en fin penna, men det är dina BATMAN pennor som är bäst! De äger så hårt och jag är så stolt över dig för nu kan vi tracka Simon. /Emelie
Sanna: Jag kan tyvärr inte helhjärtat stödja ditt förslag om att försöka avskilja Simon från det moderna samhället. Följaktligen avslås ditt förslag eftersom jag är enväldig härskare.
Em: SKITUNGE! Du förstör mina planer på att erövra världen...
Sorry Stagg men detta är ett ganska bra bevis på hur kassa era NK-lektioner faktiskt var. Måste ha varit under den lektionen där vi bestämde oss för att ha Jack Sparrow som beskyddare på en flotte utanför vår självförsörjande ö?
//:Sanna
Kommentar:
#1: Em

UNDERBART! la precis av ett asgarv och känner nostalgin. Underbara tider. v 30 gäller det sanna!

2010-07-12 @ 19:03:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: