Braveheart

2010-07-04
10:02:29

SATAN
DC och jag har filosoferat fram att om jag någonsin skaffar katt så ska den heta SATAN!, det måste vara med stora bokstäver och med ett utropstecken. Fatta kul när man ska skrika på den och bara "SATAN!" eller det kanske inte var så kul. Eller jo det var det, fan nu måste jag ju nästan skaffa katt bara för att...
Har sovit första natten i nya lyan, mycket gosigt. Och varmt. Väldigt, väldigt varmt. Dock fick jag inte sova i min säng, för den fick vi inte upp för trappan igår. Så idag har hela familjen, både Andersson/Erikssons och Johanssons ett uppdrag framför sig: Att få upp Sannas säng i hennes sovrum. Detta skall då genomföras genom att hissa upp den i rep uppför balkongen och sedan in i sovrummet. Om någon missade cirkusen på Midsommar är ni välkomna till Lybecksvägen 52 för ett så kallat efterskalv. Om bilder önskas så ring vår manager.
På tal om midsommar så tackar jag Bertilssons så ödmjukast för en väldigt fin och traditionell midsommar i goda vänners lag. Förresten undrar jag vem i helvete som vann tävlingarna??!! VART ÄR RESULTATEN!? Eller vänta, det behövs inga resultat. Lag 2 (jag, Johan B, Emelie B, Nina och Martin) KROSSADE allt motstånd, det stod ju till och med på min namnlapp att jag var bäst? (Jag kan ha skrivit dit det själv, men det finns det inga bevis för) Sen har jag en fråga till, kunde  familjen B sova för alla flugor? Det var helt svart på hela nedervåningen när jag såg sist så tänkte bara om det typ kom flugor ur öronen på er dagen efter? Jävligt ojämn kamp iaf när Oscar skulle slå ihjäl några.
Midsommardagen firades inte på Öland med mina fantastiska vänner, utan med familj och grannar på Dalskär. Tacka vet jag en sommarkväll med god mat och dryck med trevligt sällskap. Dock hörde jag aldrig någon ursäkt för tvättvindan från herr Bondesson? Det var fan vad jag tyckte det var konstigt att mitt linne hängde på grannens tomt. Men herr Bondesson, nästa gång du vill låna mina kläder så var snäll och fråga först. Ni som var på Öland, jag har hört jävligt lite skvaller, vem hånglade med vem, vem däckade i fel husvagn och vilka svängde sina lurviga till tonerna av Barbie Girl??
//:Sanna
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: