Braveheart

2010-06-01
22:37:59

Skoskav
Har fortfarande vattenblåsor från i lördags. Tänkte vara smart och ta de "sköna" klackarna för en gångs skull och plockade fram dom ur den redan nerpackade ICA-påsen. Fan fick jag. Kvällen började helt fantastiskt hos Elina med vin (vin och massor av vin...), pastasallad och spel på balkongen. Ett tag gick det ganska hett till i spelet med skrik och gester, men det slutade ganska snart när jag bara kom på en enda film som Cameron Diaz var med i och det liksom dödade stämningen av någon anledning? Hon är faktiskt svår att placera! Sen bar det av in till stan med Roslagsbanan (har blivit tillsagd att inte bara säga "tåget") och möta upp Tomas och bröderna. Dansade till slutet av ESC och mycket mer sedan fick jag gå hela vägen tillbaka till slussen från där vi var plus gå hem i regnet från T-banan. Så mina fötter såg ut som om de hade herpes och påssjukan på samma gång när jag lade mig i sängen den kvällen. Fy så mysigt det var.
Var och kollade på lägenheten i Djurängen/Berga idag så jag flyttar troligtvis in där på ett förstahandskontrakt den 1 juli. Stackars norra området, med mig, Linn, Hallon, Johan Jonsson och sist men ABSOLUT inte minst Marcus "Bananahammock" Agnesson på samma sida stan. Polisen lär ju få rycka ut flertalet gånger under sommaren när grannarna ringer störningsjouren när vi i samklang sjunger på We are all the winners klockan 4 på morgonen. Mysigt är bara förnamnet.
Ville rikta ett uppriktigt tack till Michael och Linn som skjutsat runt på mig över halva Sverige (nästan) under dagen. We re all the winners la la la la la...
//:Sanna
Kommentarer:
#1: Kattis

Norra området is the shit, jag kommer också invadera det i sommar. på tal om det, sommarfest hos mig?

2010-06-02 @ 20:47:17
#2: Sanna

Mycket MYCKET bra idé!!! Jag hade supertrevligt sist!!!

2010-06-04 @ 18:31:24
#3: Linn

Wohooo!! Gottans är det! och förresten, lugnt med körningen! Hade ju trots allt gaaanska trevligt :)

2010-06-07 @ 21:48:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: