Braveheart

2010-06-06
11:26:27

Stockholm
Sista natten i lägenheten på Helsingforsgatan är avklarad. En hyfsad lugn natt med mamma och jag liggande på liggunderlag i rummet och pappa liggandes på en luftmadrass i korridoren... På så sätt minskade snarkningarnas uppiggande effekt på oss i rummet. Jag köpte också något jäkla medel till farsan igår som han ska svälja innan han somnar så de där timmerstockarna ska dras lite tystare, det funkade nog banne mig! Lycka lycka!
Nu sitter jag i en tom lägenhet med jordgubbsfläckar på fingrarna, tåbira på fötterna och en massa kärlek i hjärtat. Tack Stockholm, du har behandlat mig väl.
Memories:
Kommentar:
#1: Tess

LÄMNA MIG INTE SANNA!!! betydde det vi hade ingenting för dig?

2010-06-06 @ 15:23:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: