Braveheart

2010-05-17
18:47:04

Sol
Får väl börja med en utvärdering av erotikmässan i fredags. Det blev väl lite hetare än vad både jag och Vindruvan hade väntat oss kanske... Kvällen börjar med en BIB och ett glädjetjut från min sida när jag märker att jag läst fel adress och upptäcker att mässan ligger i Alvik och inte Alby, lyckan var total kan jag upplysa er om. Det var en del creepy typer när vi kom in så Vindruvan och jag bestämmer oss ganska snabbt för att spela lebbar med tre b. Efter ett tag får vi SMS från Vindruvans pojkvän "Jaha hoppas ni får det skoj, är det något lustigt folk där då? Förutom två låtsaslesbianer" Vet inte om han uppskattade våra försök att undvika sliskiga typer genom att hålla handen? Vi går runt och kollar på lite allt möjligt och får erbjudanden om både det ena och det andra där inne i mässhallarna. Smaka på glidmedel med kaffesmak, nej tack. Smaka på glidmedel med vattenmelonsmak, NEJ tack sa jag. Vill du tutuera dig för 4000 spänn, nej tack. Vill du in och kolla på en naken brunett i två minuter för 40 spänn, eh förlåt vad sa du att jag skulle göra? Som sagt, både det ena och det andra...

Efter ett tag så börjar i alla fall den första showen, måste säga att jag var lite besviken. Efter alla år med TV som pumpat min hjärna och själ full med Amerikanska collegefilmer/serier så var detta en liten piss i Iglasjön. Två brudar (gamla till råga på allt) som kommer in i något slags försök till moulin roughe klänningar och misslyckas totalt i att både dansa och se sexiga ut. Vindruvan och jag går besviket ut i regnet för en cigarett och för att komma bort från att vara låtsaslesbianer för en stund. Efter en sisådär 20 minuter är det dags för nästa show, och nu jävlar händer det grejer. Först kommer en blond liten sockertopp (hon såg ut som en sockertopp, for real) och svingar sig runt den där pålen som ett fucking pro! Det var grymt att kolla på de jävla benmusklerna den bruden jobbat fram, kung Loui, där ligger du i lä! Showen går vidare en stund och alla killars våta drömmar har nu hunnit bli verklighet, men vi tjejer då? Joooooo då det kommer. Den underbara transan (som står och skämtar om att han kommer stå böjd över en pissoar efter showen så det bara är och "trycka dit" den så gör han "sitt jobb" sen) förklarar att nu kommer brittiska Chippendales och alla brudar blir värre än små skrikande tonårstjejer på en Darin konsert. Ut flyger 3 heta män, och då menar jag MÄN, inga jävla fjuniga pojkar här inte, i pilotkostymer. I've always loved a man in a uniform så mig gick det ingen nöd på. Men de andra ville tydligen ha mer? Lite dans och ålande och gnidande senare så ser jag ett vitt tygstycke komma flygande mot mig och vindruvan. En av männen har slängt ut sitt sönderrivna linne och Vindruvan har fångat det! Trofén för kvällen är härmed säkrad! För nästa del vill jag varna känsliga läsare för nu blir det bara värre och värre. Vindruvan och jag står längst fram vid scenen (ALLA står längst fram vid scenen för det var inte särskilt mycket folk) och ser på när plagg efter plagg ryker av, till slut står de där männen där med bara en brittisk (genomskinlig) flagga runt paketen. De häller en halv flaska glidmedel på sig själva och tar sedan bort flaggan... Alla skriker hysteriskt (jag mer av chock än någonting annat) och sedan börjar den riktiga showen. En av männen kommer åt vårt håll, jag känner paniken stiga och Vindruvan står glatt och hejar på, när han är ungefär 5 cm från mitt huvud med din dongel skriker jag i panik att jag INTE vill röra den (Vindruvan hade redan vänligt avböjt inviten). Tur för honom att det fanns andra som ville. Mitt från ingenstans kommer en kärring på 55 iförd endast en minimal polisdräkt i latex, attackerar mannens dong och börjar suga. Det går inte att beskriva med ord vad som flög igenom huvudet på mig vid denna tidpunkt. Där står en kärring som kunde varit min mormor och suger av en mans dick inför 100 personer... Efter denna mycket otrevliga upplevelse gick vi hem, med minnet av en snopp uppstoppad i näsan på köpet.
Lördagen var en mycket trevligare dag. Vi vaknade runt 11 och bestämde oss för att ta en picknick i det fina vädret. Sagt och gjort så åkte vi ner till Tantolunden för en heldag med 25 gradig värme och solsken var man än såg. Pappa ringde och klagade lite med att "Ja där ligger ni och gottar er medan vi bor i jävla Sibirien" tydligen var det inte riktigt lika fint i Kalmar? Roligt att bara ligga och kolla på folk en sån dag, en liten tjej som vägrade ha trosor på sig, en kille som övade kampsport och mycket andra trevliga människor. Allt som allt en mycket lyckad helg i vänskapens (och erotikens) tecken. Var för sig då, inte samtidigt.
//:Sanna
Kommentarer:
#1: Kattis

Å herregud vilken show det verkar som ni var på! men det lät nästan mer creepy än vått?

2010-05-19 @ 22:16:12
#2: Sanna

Eh ja det var en skräckförtjusande kväll...

2010-05-19 @ 22:39:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: