Braveheart

2010-11-09
21:41:02

Sockerbitar
Såg att Sofie skrev lite på sin blogg om att hon började bli lite uppgiven i sökandet efter han med stort H. Jag ska bara säga till dig Sofie att du är inte ensam. Jag började nästan gråta när jag kollade på Robinson för ett par veckor sedan och det var en äldre herre som sa "Jag vill bara ha någon att ta hand om. Jag vill inte dö ensam". Det är preciiiis så jag känner just nu. Nu är varken du eller jag lika gamla som den mannen är men principen tror jag är densamma. Ingen vill vara ensam, människan är inte tillverkad för att leva i celibat. Vi är flockdjur och tvåsamhet tror inte jag är någonting man väljer utan någonting som är biologiskt inprogrammerat i oss. Så jag tycker vi rycker upp oss och tar tag i våra liv istället. Om vi inte tror att vi någonsin ska hitta någon och utstrålar en osäkerhet som vi tror ligger på insidan men säkert syns utåt också, ja då kommer vi säkert inte hitta någon. För inte tittar vi åt någon som ber om ursäkt för att han finns? Nej just det, och då kollar säkert inte dom på oss heller. Så nu boostar vi självförtroendet till max och bara kör. Är du med?
Kommentarer:
#1: Sofie

haha du e för jäkla go=) jag är med dig till 100 procent.. jag tror att vi har kört helt fel taktik ock det e fan ändring på det nu=) nu är det vår tur..:)

2010-11-09 @ 22:15:20
#2: Molly

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 00:31:29
#3: Sanna

Tack Molly,

Det är väldigt olika hur mycket jag har att göra både på fritiden och på jobbet, men nu har jag fått bannor från kompisarna att det var alldeles för länge sedan igen... :)

2011-07-11 @ 17:34:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: