Braveheart

2010-09-12
15:47:38

Stopp
Jag vet inte varför, men någon vill tydligen inte att jag skulle må bra i morse. Vaknar och tycker jag mår helt ok Efter en fest i Nybro kan man inte förvänta sig för mycket tänkte jag. Börjar plocka ner ett partytält och på något vis lyckas jag få några stänger på mina handleder när det kraschar ihop så jag får två blåmärken. Det är nu huvudvärken börjar. Tänker lite att jo, visst det kanske var lite för bra för att vara sant ändå, jag hade ju till och med fixat skjuts hem med kusin. Men ok, fortsätter packa ihop till det ringer i min telefon. Kusinen är i andra änden, hans SAAB (numera kallad SAAB satan) har stannat i rondellen i Nybro. Efter att vääääääldigt vänligt bett Johan att följa med och bogsera (en Johan som kvällen innan tydligen varit så as kalas så han till frukost satte i sig en påse ostbågar medan sambon menat på att han borde äta något "riktigt"). Kommer fram till bilen som mår precis as dåligt och sen börjar det roliga. Med huvudvärk och högklackat skall då Sanna bogsera SAAB satan. Det går inte så bra. Efter att Johan varit väldigt duktig och skruvat dit och hit och loss och fast allt som det skall vara så sätter sig en annan bakom ratten till bilen som skall bogsera och SMACK så går lin-helvetet av. Börja om från början, börja om på nytt finns det en låt som går, och det var precis vad vi fick göra. Packa om och sedan knyta två kärringknutar och, behöver jag säga det, byta chaufför, och sedan åka i tio km/h bort till Liljas. Morgonen var ju precis helt fantastisk. Tack!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: