Braveheart

2011-04-05
20:36:12

Springa
Jag förstår om ni vill skratta nu, och det är helt okej. Men jag ska för andra året i rad vara med i Margaretaloppet. Alltså jag ska SPRINGA runt en bana som det tas tid på. Anledningen till detta är att jobbet alltid anmäler ett lag och då måste vi som kan ställa upp, vi är inte så många tjejer på mitt jobb nämligen... Så idag tänkte jag vara duktig och springa en vända efter jag kom hem. På med kläderna, musiken och ett par gamla avdankade gympadojjer och kliver sedan utanför dörren. Vad möts jag av då? Jo REGN!! Helvete heller att starten på min nya löparera ska börja med att jag plaskar runt i dyblöta kläder som en dränkt orre. Löpningen blev därmed inställd och jag satte mig i soffan med en kopp te och ett avsnitt av BBT istället. Jävligt nyttigt, men å andra sidan satsar jag inte direkt på att bli nästa Akraka heller. Så ni som skrattar kan ju fortsätta ett tag till, ett gott skratt förlänger ju livet säger dom. Undrar om löpning gör detsamma?
Kommentar:
#1: mamma Leena

Du är duktig lilla gumman morsan blir stolt

2011-04-05 @ 20:39:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: