Braveheart

2011-08-15
18:20:58

Skäms
Ja jisses, egentligen vill jag inte skriva om detta alls men tydligen var det så roligt så det vart tvunget att komma upp på bloggjäveln. Det var väl lite fest i fredags kanske och då skojhånglade väl jag och en kompis bara sådär. Inget mer med det. Jättelite var det nästan. Joråsåatteeee... I alla fall så kan jag känna även kompisens pappa hyfsat väl och på förmiddagen idag så fick jag det värsta samtalet på länge.
- Välkommen till Liljas, du pratar med Sanna
- Hej det är X!
- Men hej, hur var det i Stockholm? (dom har varit på lite resande fot)
- Jo tack det har varit kanon, du jag har en fråga?
- Jaså, ja vi ska väl se om jag kan hjälpa dig då
- VAD FAN HAR DU GJORT MED MIN SON!?
- ..... (Helt tyst, jag fattar inte först och när jag väl fattar så vill jag ändå hellre att det ska vara tyst än att jag ska göra bort mig ännu mer än jag tydligen redan gjort)
- X börjar skratta
- Sanna börjar också skratta, fast mycket mer nervöst än X..
- Men fan jag skulle bara ringa och jävlas lite med dig HA HA HA
- he he jo det var ju kul
- Ha det bra så hörs vi!
- Mmmm
*klick*

Dagens fråga: Skäms lite och har svårt att formulera frågor....
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: