Braveheart

2011-08-19
13:36:39

Sol ute, sol inne
Perfekt dag att sitta och tjöta lite med U på lunchen. Av någon anledninjg har vi fallit in i nån rutin att innan vi går tillbaka från lunchen så läser jag utdrag från tidningen. Oftast annonserna, tv-tider och vädret. Idag hann vi bara annonsera för vissa är verkligen jättebra! Annons 1: "hjälp en värmlänning" den tyckte vi om mest tack vare rubriken faktiskt. Han hade bild också men var inte så fin så vi gick vidare. Annons 2: "köp får" jag tyckte U kunde ha ett får.eller två i sin trädgård. Jättebra för då slipper man både klippa gräset på sommaren och köpa tröjor på vintern? Hon sa att hon inte klippte gräset ändå och sticka det kunde hon inte längre. Inte ens när jag erbjöd att med egna handkrafter bygga hagen till fåret lyckades jag snärja henne. 3700 för ett får var väl som hittat annars? Annons 3: miniponny. Som om det inte var nog litet med en ponny så finns det alltså miniponnysar. Är det bara jag som får upp bilder av my little pony? I alla fall så förklarade U att dom blir max 80 cm höga. Vilket hon tyckte var utmärkt för då kunde jag ha miniponnyn inne. I köket. Så jag någonsin slapp dammsuga för en miniponny borde ju kunna överleva på smulor? Nja, jag vet inte om annonserna gick så bra idag heller?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: