Braveheart

2011-01-10
20:50:20

Sleepy
Jag är trött. Jämt. Inte trött som i sömnig direkt men bara trött som när man har spelat en superviktig match och verkligen tagit helt slut. Den matchen kallas mitt liv just nu tror jag. Känns ganska bra att jag har att göra och sådär, väldigt vuxet faktiskt. Men samtidigt så har jag ganska lite tid över till mig själv, vilket har varit väldigt viktigt förut men har kommit lite i skymundan nu. Jag har till exempel inte läst en bok sen i våras? Jag kunde plöja ett par böcker i månaden förut men nu har jag noll tid. Noll. Gaaaah. Jag vill åka till sydpoolen i 4 veckor och bara vara sjääääääälv, utan facebook, utan telefon, utan kontakt med omvärlden. Sen kommer jag hem igen och bara är så jävla pigg och fräsh som jag kan vara. Bra va? Undrar vad en biljett dit skulle kosta. Kanske ska ringa han äventyraren Skinnarmo eller vad han heter och fråga om jag kan hänga på honom nästa gång? Ska googla honom...

Det bästa med att inte vara själv är ju att man är med andra ändå? Träffade min Erik förra veckan och han hade världens coolaste tröja. Sen träffade jag min Teza och då åkte vi pulka så nu är jag stolt ägare till en ferarriröd pulka! SE UPP I BACKEN!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: