Braveheart

2011-07-19
21:42:04

Söt
Börjat knega igen, ångesten var ganska tät i söndags och har liksom inte riktigt släppt. Jag tror jag behöver semester! Dagen har bestått av diverse mejlkonversationer, avstämning av konton och glassätande. Helt ok första vecka ändå. Sjuk är jag nog inte heller längre. Det där med att inte anstränga mig fysiskt, alls, är precis jättetråkigt! Får inte cykla till jobbet eller göra någonting. Utmärkt chans att få andra människor att göra saker åt mig kom jag på nu. Varför har jag inte tänkt på det innan? Det här öppnade ju några helt nya dörrar!

Dagens sötgöte:
Efter mejlkonversation med Teza om mitt kärleksliv kommer världens sötaste kommentar: "Snart kommer han också tejpa ihop din plastkasse"
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: