Braveheart

2011-07-14
19:42:28

Svordom
Ungefär såhär har min sista vecka i livet varit:
Fredag: Feber, lite ont i halsen
Lördag: HÖG feber, MYCKET ont i halsen
Söndag: ÄNNU HÖGRE feber, MYCKET MERA ont i halsen
Måndag: Lite mindre feber, lika mycket ont i halsen. Träffar farbror doktor. Får medicin mot halsfluss.
Tisdag: Feberfri, fortfarande lika mycket ont i halsen
Onsdag: MYCKET HÖG feber igen, ÄNNU mycket mer ondare i halsen
Torsdag: Nästan feberfri, ont i halsen. Träffar högre uppsatt farbror doktor. Har visst körtelfeber också? Vila säger du? Mhm inte röra mig alls alltså. Jaha, och dricka mycket? Ja det är ju lätt när jag knappt kan svälja mitt eget saliv men ok. Inte vatten heller, nehe. Cola säger du? Och saft, jaha farbror doktorn vill lägga in mig om jag inte gör som han säger. Ja men då går jag väl och köper 3 liter cola då.


Ganska snabb sammanfattning men jag tycker jag fick med det väsentliga. Så nu måste jag krångla med jobbet att jag får tillbaka mina semesterdagar i utbyte mot några sjukdagar, inte särskilt kul att spendera sista semesterveckan i soffan dreglandes på amerikakudden och kolla på "Vad blir det för mat" dagarna i ända. Nehe tack det kunde jag gjort bättre om jag hade kunnat. Så tjipp och hej så åker jag hem till vattenbrynet och låter moster och mamma ta hand om mig ett par dagar så jag är fit for fight när jag är tillbaka på jobbet på måndag! Ingen ångest här inte? (HJÄLP)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: