Braveheart

2011-11-11
13:49:10

Sjukt dåligt
Ni vet att jag skulle rensa min handväska för ett tag sedan? Det har gått sådär... Tror snarare det är mer skit i nu än sist jag nämnde det. Sjukt dåligt av mig. Nu innehåller den: sminkväska, hörlurar, kortisonspray, näsdukar, blyhertspenna, plånbok, trasigt diadem, almanacka, 3 bläckpennor, guldhäftet, burk panodil, solglasögon, cykellyse (från och bak), passerkort, påsklämma, nyckelknippa, hälskydd, hänglås, väskhängare, tuggummi, hårklämma, en pommes från mcdonalds, två stenar, två russin, en bingopenna, laddare, mobil, fyra biobiljetter, två bussbiljetter, minneskort och en prislapp från nåt klädesplagg. Inte så duktigt?
Kommentar:

En pommes?! Och bingopennan från i somras, haha. Fast jag kör runt med både min och tezas i bilen fortfarande.

2011-11-12 @ 10:47:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: