Braveheart

2011-11-06
21:01:33

Småland
Idag har jag och min älskade lilla mor varit vilse i Småland. Vi bestämde igår att vi skulle till julmarknaden i Huseby en bit utanför Växjö, jättemysigt tyckte båda två och klockan 09.00 skulle Land Rovern rulla ut från Hamngatan. "Ska vi kolla på eniro hur man hittar dit kanske?" tyckte mamma. "Smart" tyckte Sanna. Det gick åt helvete. Efter att ha irrat runt i de småländska skogarna i två timmar ungefär kommer vi überintelligenta kvinnor på att vi har GPS i bilen, ställer in den på rätt adress, skiter i att kolla på den och föjer efter 4 pensionärer i en volvo. Huseby (när vi väl kom fram) bjöd på ALLT en julmarknad ska bjuda på, och lite till. Haft en kanoners dag med mor min och ska använda mitt nya pannband redan imorgon!
Kommentarer:
#1: mamma Leena

Detta kan inte var min dotter ! Man använder GPS för att DEN hittar inte gamla kärringar i volvo Skärpning

2011-11-06 @ 21:15:57
#2: Moster Mia

Vad i all världen hände med den gamla hederliga kartboken??? GPS släng dig i väggen......

2011-11-07 @ 18:38:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: