Braveheart

2011-10-31
17:31:39

Sallad
Första dagen på dieten har gått över förväntan. Även om lunchen var bland det äckligaste jag någonsin försökt få ner i min fina pluffsmage... Trodde jag skulle hungra ihjäl när jag inte får äta något till frukost utan bara får dricka te, men jag höll mig ända till lunchen och fick inte ens näsblod! Klappar mig själv lite på axeln för det!

Jag vet inte riktigt varför min kropp är sur på mig men det är den i alla fall. Tyckte det skulle bli jätteskönt att slippa de större besvären när jag får en förkylning nu när jag tog bort mandlarna. Det tyckte inte mina öron. Där halsen slutade göra ont tog bara öronen vid nämligen och just nu har jag hörbarhet nolla på höger sida. Läkarbesök imorgon så ska jag tvinga dom att spräcka hål på trummhinnesatan! JAG VILL HÖRA IGEN!
Kommentar:
#1: mamma Leena

du hör inte bättre för att de tar hål på trummhinnan du kan få ärrbildning och då hör du sämre

2011-10-31 @ 20:11:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: