Braveheart

2011-10-10
20:41:46

Skola
Ja man kan väl likaväl börja säga det högt eftersom jag redan har både sagt upp lägenheten och lämnat in en ansökan om tjänstledighet. Nu är väl bollen i rullning så pass att jag inte kan stoppa den antar jag. Håll i hatten, Sanna ska börja plugga. Har sökt 3 program hitils. Ett i Stockholm, ett i Halmstad och ett i lilla Kalmar. Sen får vi väl se vad det slutar med antar jag. Börjar bli lite pirrigt faktiskt, fast det känns ändå bra, som att det kommer ordna sig på något vis. Hoppas väl mest på kursen i Stockholm, men det där märks. Orkar inte gå runt och oroa mig just nu. Liljas has treated me good som man säger, men nu är det dags att gå vidare. Rastlösheten i mig går liksom inte över just nu så passar bra att jag gör något annat. Börjar bli sjukt pepp på att vara student faktiskt! Stockholm here I come... again?
Kommentarer:
#1: Emelie

Vad tänker fröken plugga då? Ta sthlm! så jag kan komma och hälsa på. Ofta ;)

2011-10-10 @ 20:56:05
#2: Sanna

Medier, Engelska och globalisering heter programmet som jag verkligen hoppas jag kommer in på. Södertörns Högskola i Huddinge så då kanske jag får chansen att utforska de södra delarna av Sthlm den här gången? Du är sååååå välkommen! :D

2011-10-10 @ 20:58:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: