Braveheart

2011-10-11
22:08:02

Skratta
Köpte två nya böcker idag;

"Fånge i hundpalatset" av Martina Haag
"Sju jävligt långa dagar" av Jonathan Tropper

Hoppas kunna få igång min läslust igen med hjälp av mina nyfunna vänner. Martinas böcker funkar liksom alltid när man är lite nere eller har fem minuter över. Hennes "Hemma hos Martina" är den första boken jag skrattade högt åt. Kommer till och med ihåg vart jag satt och vad jag hade på mig när tillfället begav sig. På en stålbänk innanför passkontrollen på Kastrup med min gul/grå-randiga T-shirt och en jeanskjol. Undrar om det var boken eller den fula T-shirten som gjorde att jag kommer ihåg det så väl? Troppers bok har jag fått tips av på jobbet, en tjej som sa att hon började skratta på första sidan och sen kunde hon inte riktigt sluta. Bra betyg hoppas jag.

Förövrigt hade jag velat vara och festat i Stockholm ikväll för Sverige slog just världsmästarna med 3-2 på Råsunda. Gratulerar!
Kommentar:
#1: Allas vår Carlén

Världsmästare var väl iofs att ta i.. Om du inte är väldigt dålig på länder och tror att Holland och Spanien är samma land! Däremot är det andra gången Holland förlorar på drygt fyra år (första gången mot Spanien i VM-finalen)! Men vem är jag att döma

2011-10-23 @ 21:08:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: