Braveheart

2011-09-04
14:34:50

Slänga
Rensade min skoaffär i onsdags. 18 par fick åka till tippen och 24 par fick vara kvar ett tag till. Det var jävligt tuff gallring från min sida ska ni veta. Annars hade jag aldrig slängt 18 par utan kanske 2-3 stycken. Max. Så nu blev det lite lite mer plats på skohyllorna i hallen, till och med sambos skor får plats på hyllan längst ner. Klappar mig själv på axeln lite efter denna känslomässigt stormiga insats. Och som om det inte vore nog med detta så tog jag även tag i helvetesgarderoberna idag. En "liten" jyskkasse med endast slängbara plagg och sen ligger det en mindre hög av finare grejer på sängen som jag tänkte skänka bort. Jättekonstig känsla när det helt plötsligt finns plats i garderoben för alla kläder som befinner sig på andra platser i lägenheten? Faaaaast litet litet bakslag i att jag köpte ett par nya höststövlar det första jag gjorde när jag hade rensat skoaffären. Men vafan, något måste jag ju bedöva smärtan med?
Kommentar:
#1: Emelie

Vill också äga så många skor. Vilket jag ... nästan gör. Men nej inte riktigt. Ska jobba på det ;)

2011-09-06 @ 16:43:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: