Braveheart

2012-08-11
22:58:53

Saga
Sista natten i Bergkvara för den här sommaren, skulle packa och hittar en gammal dagbok från 2005. Humöret vände tvärt i den åldern? På den ena sidan står det "Jag älskar ****, jag vill alltid att det ska vara vi" på äkta fjortismanér. Men sedan på nästa sida står det "Nu är det slut och det känns så jävla skönt". Å andra sidan så har jag ju upptäckt att det var enda gången i mitt lilla 23-åriga liv som jag faktiskt var riktigt kär? 2005 var alltså det år som jag ska ha som förebild för mitt (förhoppningsvis) kommande kärleksliv? Vad faen, så kan det väl ändå inte vara? Jojomensan, precis så är det. Fan vad kul?! Ska man ha varit kär efter sin "första kärlek" eller blilr det liksom inte bättre än så? I såna fall tycker jag inte att det är kul längre. Då vill jag hellre hoppa över den där första tonårskärleken och spara mig tills typ nu när jag kanske ändå börjar bli lite ordentlig (allt är relativt) och kan bli kär utan att det skulle vara så himla hemskt att vara kär i samma person resten av livet. Jag som längtade lite efter att bli kär igen, får man ingen andra chans?
Kommentar:
#1: Mutantelefant

Det mest oväntade inlägget på denna bloggen någonsin? Kär blir man när man är som minst beredd, det går inte att värja sig, hur mycket man än vill. Om du vill får du vara lite kär i mig, bara du inte är den efterhängsna typen, det klarar jag inte av just nu :)

Svar: Tror inte jag vill vara lite kär i dig, men tack för erbjudandet. Mutantelefanter är inte riktigt min grej ;)
Sanna Eriksson

2012-08-12 @ 10:02:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: